قرار نبود


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 

نمی دونم چی شد که اینجوری شد نمی دونم چند روز نیستی پیشم

اینارو میگم که فقط بدونی دارم یواش یواش دیوونه میشم

تا کی به عشق دیدن دوبارت تو کوچه ها خسته بشم بمیرم

تا کی باید دنبال تو بگردم از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه قرار نبود هر چی قرار نیست بشه

قرار نبود دیدنت آرزوم شه قرار نبود که اینجوری تموم شه

یادت میاد ثانیه های آخر گفتی میرم اما میام به زودی

چشمامو بستم نبینی اشکمو چشمامو وا کردمو رفته بودی

قرار نبود منتظرت بمونم قرار نبود بری و بر نگردی

از اولش کنار من نبودی آخرشم کار خودت رو کردی...



نظرات شما عزیزان:

شکوفه
ساعت22:58---20 فروردين 1392
سلام عزیزم این چه حرفیه من افتخارمیکنم اگه سعادت داشته باشم باهات درتماس باشم باورکن من مشکلات زیادی دارم این روزا کمترمیام یاهوبیشترتووبلاگ درحال درددل کردن بیصدای خودم هستم.منوببخش که کمرنگ هستم این روزا

نامی
ساعت12:31---19 فروردين 1392
دنیا رو بد ساختن اونی ک دوسش داری اون تو را دوسنداره
بهم سربزن/


Only4You
ساعت21:32---16 فروردين 1392
salam.age dos dashti mano ba esme Only4You link kon bad khabaram kon belinkamet
mer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
دو شنبه 12 فروردين 1392| 23:36 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§